Lördags middag hos vänner

Söndag den 21 mars

Igår kväll var vi bjudna på middag hos vänner, söta värdparet började med att öppna en skumpa för att skåla för vår förlovningsdag.
Vi fick supergod mat tortellini med kyckling, basilika och tomat och gott rödvin en mycket trevlig kväll med vänner.

Jag tog bla med mig mitt nybakade bananbröd i ett litet paket som present till värdparet. Tycker att det är roligt att ge bort hembakade presenter då många inte har tid eller tycker att det är kul att baka själv men främst att det är kul att ge något som man gjort själv med lite kärlek.

Nu hoppas jag att min man snart vaknar så att vi kan äta frukost nummer två tillsammans, ljummet bananbröd och en stot latte blir perfekt innan morgonens träning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0