Ny smak på min dagliga shot


Fredag den 19 mars

Igår upptäckte jag att Berocca kommit med en ny smak, "Berocca Boost".
Riktigt god så den kommer absout att ersätta "Berocca peformance" som jag använder nu.
När jag var i Bangkok hade en tjej Berocca med smak av blodapelsin som var väldigt god men den finns tyvärr inte i Sverige ännu.







Berocca innehåller alla åtta vitaminer i B-gruppen och dessutom C-vitamin, kalcium, magnesium och zink.
Sammansättningen är skräddarsydd för att hjälpa dig prestera på topp hela dagen, varje dag.
Den nya smaken innehåller koffein motsvarande ca 1/2 kopp kaffe

Ett krävande arbete och en aktiv livsstil gör att din kropp behöver ett tillskott av vitaminer och mineraler för att prestera optimalt, både psykiskt och fysiskt.
För när du är stressad går ämnesomsättningen och hela kroppen på högvarv och du förbrukar mer vitaminer och mineraler än normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0