Strulig morgon

Måndag den 1 mars

Nattens hockey måste gjort mig lite extra strulig imorse, när jag står vid bussen inser jag att jag glömt min blus, suck. Tillbaka upp i lägenheten för att hämta den och sen ta en senare buss.
När jag kommer fram till gymet ser jag att jag tappat mina två kokta ägg som jag hade med mig i en påse, suck igen.

Stressade in till spinning passet vilket jag inte gillar vill gärna vara där i god tid för att trampa lite men skönt att få köra ett bra pass och få energi ifrån en peppande instruktör när man haft en dålig morgon. Blir nog en repris på passet imorgon.

På jobbet har vi en äggkokare som jag inte brukar använda men imorse tog jag två ägg ifrån kylen på jobbet och testade kokaren. Vet inte om jag gjorde helt rätt men resutatet blev inge vidare......

Den här dan kan bara bli bättre :)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0