Ta hand om dig själv

Måndag den 15 mars

Då var jag hemma igen efter över en vecka i Bangkok, borta bra men hemma bäst.

Igår pressade jag bokstavligen vid poolen, shoppade det sista och avslutade med en pedikyr innan taxin gick till flygplatsen kl 20:30. Tog hand om mig själv och gjorde precis det jag kände för, lyxigt. 
23:55 lyfye planet mot Frankfurt vilket var perfekt då man var trött och kunde sova större delen av resan.

Kan absolut tänka mig att åka tillbaka till Bangkok då jag verkligen gillade det jag hann se. Flyga till Bangkok och stanna där i några dagar för att sedan ta sig vidare ut till någon av öarna vore inte helt fel.

Hotell poolen

 

 Iskallt vatten spray levererades när solen stekte som bäst för att få lite kyla....service :)



En riktig spicy skaldjurs sallad och en fantastisk god juice med bla kiwi och mynta blev dagens lunch vid pool kanten.
Det fanns massor av olika juicer att välja bland, varför gör man inte juice oftare hemma måste söka efter lite tropiska recept och testa lite själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0