Träning med tjejerna

Tisdag den 16 mars

Började dagen kl 06:30 på Balance tillsammans med tjejerna i Aftonbladet nätverket, var riktigt seg innan träningen pga tids omsställningen men efter ett puls spinning pass var jag en ny människa. Det är det som är så härligt med träning och att göra det i grupp man får sån energi.

Efter träningen bjöds det på härlig frukost med smoothies, kalkon smörgås, fruktsallad och nötter. Vi fick även nya tränings kläder av vår sonsor Casall ett härligt vårigt linne och ett par svarta långa byxor. Jag hade tidigare inga produkter ifrån Casall men efter att ha testat deras produkter tack vare tisdags träningarna är jag hel nöjd och kan varm rekommendera dem. Toppen kvalite som tål många tvättar och andas bra om man som jag svettas väldigt mycket.

En av tjejerna jobbar på Coca Cola så hon hade med sig olika smaker av deras Vitamin water som vi fick testa.

Dessa fina kläder fick vi idag går att beställa på www.casallstore.com

Mesh Insert Boxback Paradise Pink Jazzpants with Belt Black







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0