Ännu en ledig dag som idag bjuder på sol

Lördag den 15 maj



Härlig start på dagen, självfallet blev det en av  mina galet goda bullar ifrån igår också :)



Solen skiner ute och ännu en ledig dag väntar.
Idag är vi ett stort gäng som ska hjälpa familjen Harrling att flytta ifrån deras längenhet på Kungsholmen till hus i Nacka. Efter flytten ska vi äta ihop så jag ska hjälpa Maria med att handla så vi får se hur mycket bär hjälp det  blir för min del.

Innan vi ska ses hos Harrlings tänkte jag hinna med ett träningspass och det får bli Carolines back pass på Fridhemsplan kl 11:00. Ångrar lite att jag sprang igår då det tar emot lite att gå ner i bunkern för att spinna när solen skiner men jag vågar inte chansa med för mycket löpning nu nar vaden börjar bli bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0