Då var den på plats

Nu är rälsen fast moterad och jag är väldigt glad över att jag betalade exta för vita porslins fästen så att den blev något mindre diskret.
Fick med mig vax att lägga på om de skaver...shit, precis samma visa som för 15 år sedan då jag hade räls sist.

Det spänner redan rätt så bra i munnen så det blir soppa till lunch och jag har lovat mig själv ett besök på Löplabbet i em för idag är det faktiskt lite synd om mig.

Nu håller vi tummarna för att jag bara behöver ha denna underbara räls fram till aug.



Kommer inte att bjuda på så många leenden under några månader


Kommentarer
Postat av: Caroline

Snyggt! Kommer bli fin fint:)

Trevlig helg, kram

2010-05-12 @ 13:37:01
Postat av: Mamma

Lilla gumman !

Minns hur ont du hade i tonåren och hur du kämpade på ! Nu är det bara att gilla läget ! Mycket har ju hänt, den här var mycket mer diskret än plåtskramlet du hade sist !! Kram mamma

2010-05-12 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0