Dax att bli 14 år igen

Måndag den 10 maj

Dagen började grymt bra med ett nytt spinning pass som Terese satt ihop och lyckats väldigt bra, kul
Cyklade sedan vidare till tanläkaren för att fixa min tandställning som gått sönder och får där beskedet att mina tänder flyttat sig så mycket att de måste sätta in räls igen för att få ordning på det. Detta kalaset kommer att gå på ca 13 000 kr och jag får räls på onsdag som ska sitta där till aug.
Då var man 14 år igen och vädigt mycket fattigare, suck

Ringde mamma gråtandes när jag kom ut ifrån tandläkaren och hon kom som vanligt men några värmande ord, tänk vad mammor är bra:)

Har precis haft en ur mysig lunch med min gamla kollega Malin på Albert & Jacks, skönt att få komma ifrån kontoret och umgås lite.
Nu väntar en em med massor av möten, tjohooo

 


Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Förstår att det känns trist, men tänk på att det kommer bli bra i augusti, och det är ju inget fel med att se ung ut, är det inte det vi alla eftersträvar ;-). Hutlöst dyrt dock.

2010-05-10 @ 16:14:38
URL: http://www.sparkibaken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0