Favoriten i köket



Mjölkskummare ifrån Nespresso


När jag köpte min Nespresso maskin valde en utan tillhörande mjölkskummare pga av design, hygien och design.
Köpte istället en separat mjölkkummare ifrån Nespresso som jag älskar och använder varje dag, den skummar snabbt och enkelt både kallt och varmt.
Då min mage föredrar mini/lättmjölk för att fungera använder jag det för att skumma till både te och kaffe vilket fungerar perfekt. När jag ska bjuda gäster brukar jag köpa barista mjölk för att få perfekt skum.

Tror inte att jag skulle använda mjölkskummare lika mycket om den satt ihop med maskinen, denna kannan ställer man enkelt undan och kan även servera mjölken direkt ur den.

Mitt tips köp, köp, köp till sommarens middagar som kan avslutas med en god kopp kaffe.


Lyx kaffe hemma 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0