Klassiker

Söndag den 30 maj

Jaha, då var det Håkans tur att bli sjuk, stackarn har legat inne hela dagen i det fina vädret med halsont och samma härliga röst som jag hade.

När jag idag handlade på Ica Maxi i Stadshagen hade de fått in lådan med GBs klassiker, självklart fick lådan följa med hem. Gissa om sjuklingen blev glad :)



Hade ingen inspiration alls när jag skulle handla så det blev basvaror som tex ägg som konsumeras i mängder hemma hos oss. De sålde sparris knippen för 10 kr så yes jag köpte många, perfekt till sallad,pasta eller en omelett ikväll.

Har ett jobb som måste fixas ikväll har skjutit det framför mig hela helgen, vilket gjort att jag tänkt på det konstant. Nu ska det bli  klart sen njuta av söndags kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0