Löplabbet - nöjd kund

En av knapparna på min Polar klocka trillade bort så jag lämnade in min klockan samt en kollegas pulsband hos Löplabbet. Fick då informationen om att reparationen skulle ta ca 1-2 veckor, jag hörde inget efter 2 veckor så jag ringde dem men de hade inte fått grejorna ifrån Polar var svaret. Nu ca 1,5 månad senare hörde de av sig och bad om ursäkt för att de tagit tid och att de tappat bort våra saker och ville självfallet kompensera oss. Så idag när jag var förbi butiken på Kungsgatan fick jag en helt ny klocka och två nya pulsband utan problem - snyggt Löplabbet så behandlar man trogna kunder.

Min ögonsten Garmin klockan gick i veckan sönder i armbandet så den Polar klockan kom verkligen tillbaka i rätt tid. Passade på att lämna in Garmin klockan så att jag får ett nytt armband och de lovade att det inte skulle dröja över en månad. Nu när jag börjat springa lite vill jag kunna mäta avstånd och min Polar klockan saknar GPS så jag hoppas verkligen att jag inte behöver vänta.
Kom dock på att jag har en Nikeplus som mäter avstånd så den ska jag försöka få igång så var avständ och hastighets problemet löst. Jag har en mätare som man fäster på skon till Polar klockan för att mäta distans och hastighet men jag gillar inte den lösningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0