Löpning hem ifrån jobbet

Onsdag den 19 maj

Det blev en härlig löptur på över 1 timme hem ifrån jobbet idag, kände att jag inte skulle komma iväg ut om jag åkte hem först så planen att springa hem ifrån jobbet var perfekt.

Mycket skön känsla att springa och veta att arbetsdagen är slut och när du kommer hem är du klar med jobb och träning. (har lite jobb kvar att göra men har hunnit koppla av i några timmar)

Tycker du att det är segt att ta dig ut efter att du kommit hem ifrån jobbet och kanske satt dig i soffan en stund. Testa då att springa hem ifrån jobbet har du långt hem så ta bussen en bit och spring sista biten.
Jag springer med löpartajts med ficka där jag stoppar telefonen samt att jag har ett vristband med ficka där jag får plats med nycklar, pengar mm

   Viristband ifrån Haglöfvs

Trött men nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0