Morsdag

Lördag den 29 maj

Mötte mamma vid centralen med en latte och champagne kl 10.00 sen började en mycket mysig dag.



Mamma shoppade massor av snygga saker hon kunde inte bära fler påsar när vi var klara :)
Vi åt lunch på Tures tillsammans med Johan, Emma och lilla Melker. (vågade inte gossa med Melker pga av veckans förkylning så det får bli en dos av honom snart) Jag och mamma åt deras klassiska räksallad som alltid är lika god, vi satt ut och hade vissa stunder en härlig sol.




Självklart passade även jag på att shoppa lite, varför är det alltid så att när man inte ska shoppa så hittar man hur mycket saker som hellst. Väldigt nöjd med mina köp idag  kjol, blus och lite smink. (känner mig som ett spöke så det fick bli ett solpuder)

Avslutade dagen med fika och en tur till Hötorget där handlarna höll på att stänga så det var bla jordgubbar för 10 kr och blommor som de ville kränga. Fick fina rosor och jordgubbar av mamma :)

Sist men inte minst så fick jag mamma till att köpa ett par MBT skor!!!!! Ser fram emot att höra vad hon tycker.

Jag har haft en mycket rolig dag kul att kunna göra såna här saker min sin mamma och ha roligt.
Nu väntar en härlig middag.


Mamma med dagens skörd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0