Nu är hon i......

Söndag den 2 maj

Då var båten äntligen sjösatt och ligger nu i Karlbergskanalen :)
Nu håller vi tummarna för att det blir en solig sommar så att vi kan använda den mycket, längtar efter utflykter mitt i veckan efter jobbet packa engångsgrillen och åka till något mysigt ställe.
Kan säga att det kommer att dröja länge innan jag hoppar i vattnet för att åka på min vattenskida, tidigare hade jag våtdräkt när det var kallt men nej jag har blivit en badkruka.

Blev alldeles för rastlös av att sitta på taket och sola så jag och Håkan tog en långpromenad i solen runt Kungsholmen. Jag fortsatte sedan lite längre och köpte jordgubbar som får bli en bra avslutning på helgen.

  Når hon låg på varvet

 



Håkan lägger till i Karlbergskanalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0