Pump it up

Söndag den 9 maj

Hipp hipp hurra för min underbara vän Maria P som fyller år idag

Frallorna som jag bakade igår var perfekta till dagens frukost, gröt, frallor med Ockelbo ost (min nya favorit) och Innocents blåbär, granatäpple och acai smoothie - en riktigt bra grund för dagen :)

Jag körde sedan ett pump pass på Stadshagen, roligt att instruktören bytte ut många av låtarna från det nuvarande body pump 74 passet som man börjar bli lite less på.
Pump sliter rätt så bra på kroppen pga av de många repititionerna så jag föredrar att träna själv i gymet men en gång i veckan tycker jag att det är kul med lite variation och roligt att få pumpa.

Ska försöka att köra ett morgon pump pass i veckan som annars ska innehålla mycket löpning är tanken. Jag jobbar halvdag på onsdag och är ledig torsdag, fredag, lördag och söndag - tjohoo !!! så jag hoppas på härligt vår väder och utomhus träning.

  


När jag kom hem ifrån träningen hade världens bästa Håkan varit och köpt tunnt pita bröd som jag gillar.
Köpte alltid det på torget när jag bodde i Uppsala, åt det med smör eller värmde det och fyllde det med banan och keso. I dag blev det perfekt mellanmål efter träningen med kalkon och yoghurt/keso blandning.
(Brödet säljs på Överskottsbolaget för hela 5 kr st)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0