Shit, vilket bra pass

Lördag den 8 maj



Kändes helt ok att gå ner i bunkern på Fridhemsplan en dag som denna, kallt, regningt och blåsigt.
Körde  först bröst och baksida axlar innan Carolines spinning pass med nytt upplägg, körde passet tidigare i veckan och tyckte då att det var bra alltid svårt att lägga upp passet när det är nytt upplägg . (tyckte tex att vilan som kom var onödig)
Detta fick jag äta upp idag för shit vad bra det var och tack snälla för vilan som kom efter alla tunga backar :)

Vi körde 3 st tunga 3 min backar efter varandra sen en raksträcka följt av 3 st tunga bakar 3 min långa igen , vila 1,5 min för att sedan köra på med intervaller 1,5 min x 2, 1 min x 3 , 30 sek x 3 och sist men inte minst en final med 3 st tunga rusher - grymt bra pass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0