Söndags middag med familjen

Söndag den 16 maj

Idag har jag bjudit hela min familj på söndags middag (mamma, pappa, lillebror, Emma, Melker och min man)

Fixade enkla snacks i form av vattenmelon och fetaost som jag skar i kuber och trädde på tandpetare, en mycket lyckad smak kombination.

Till förrätt blev det grillad sparris med parmaskinka, parmesan, rostade pinjenötter och lite citronolja.

 

Huvudrätten blev Fläskfilé med halloumi och citrussallad (receptet kommer) samt nybakade baguetter. Vi avslutade sedan med latte och choklad i olika smaker.





Trevligt att få avsluta en lång ledighet med familjen men det bästa med kvällen var utan tvekan lilla Melker :)

Nu njuter jag av att få sitta i soffan och bara vara en stund då jag varit igång sen 06:30 imorse, kom på mig själv idag kl 17.00 att jag inte suttit ner sen frukost (åt min lunch ståendes). Sitta still är inte min grej :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskehjärtat !

Tack för en trevlig kväll med fantastiskt god mat, jag är fortfarande mätt !!!

2010-05-17 @ 08:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0