3 timmar på cykeln

Lördag den 6 nov

Behöver jag säga att jag är trött men väldigt nöjd med dagens prestation. Carina och Caroline bjöd på ett bra upplägg tyvärr var Staffan sjuk men bidrog med sim musik. Vi körde på i 30 min och bytte sedan instruktör tiden rusade iväg och vi höll ett skönt tempo. Hade en kort paus på 2,5 min dä vi fick bananer, energibars och energi dryck.


Dubbla vattenflaskor, energibars och banan var min färdkost

Har inte kört på så länge sen jag sprang Stockholm Marathon inte samma prestation och uttömning av kroppen som då men helt klart en riktig genomkörare :)

Har precis vaknat efter en liten powernap i soffan och ska nu åka och handla lite inför nästa helgs kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0