Energikickar

Måndag den 15 nov

Det var väldigt länge sedan jag var så trött som jag varit idag, höll nästan på att somna under ett möte på em.
Fick smita ut för att dricka lite saft för att komma in matchen igen :)

Såg fram emot kvällens spinning pass på Hötorget för att få lite ny energi och det fick jag i massor.
Först av Reztart som samplade och demade sina produkter och sen av instruktör Terese som körde järnet och gav massor av energi. Skön känsla när någon kan peppa och ha bra musik så att man helt glömmer bort hur trött och seg man var. En mycket bra avslutning och laddad med ny energi efter en jobbig dag, tjohoo vad skönt.

Håkan tränade boxning så vi tog sällskap hem och har precis ätit en god omelett med massor av gott i. Nu blir det fotbollsgalan och en stor kopp te i soffan.




Har aldrig testat Reztarts produkter tidigare men efter att ha läst på lite så kommer jag nog att göra det då de inte innehåller några artificella ingredienser

Reztart är även en naturlig sportprodukt för dig som vill få ut mer av träningen utan att få i dig artificiella ingredienser och för mycket snabba kolhydrater.
Reztart innehåller endast naturliga ingredienser och har ett lågt GI, det hjälper dig att balansera blodsockret och ger långvarig energi och fokus. Reztart finns som färdig dryck, bars och pulver att mixa själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0