För första gången

Onsdag den 3 nov

Kvällen blev inte som jag tänkt. mig ..skyndade iväg till ett puls spinning pass efter jobbet som jag sett fram emot. Hade bokat mig på passet för att jag gillar upplägget musiken och instruktören vilket jag inte är ensam om då passet alltid är fullbokat och väntelistan lång.

Blev så besviiken när jag klev in i salen och ser att det är vikarie, varför kan de inte uppdatera uppgifterna på nätet samt ändra på tavlan så att man vet det. Klassen var katastrof så jag och flera andra lämnade klassen, jag har aldrig tidigare gått ifrån en klass utan brukar ge det en chans men idag var det som sagt riktigt dåligt.

Istället blev det 8 km på löpbandet vilket var riktigt skönt även om jag föredrar löpning i friska luften.
Så skärpning SATS se till att uppdatera uppgifterna på hemsidan när ni ställer krav på era medlemmar att boka och boka av sina klasser online.

När jag kom hem hade jag fått ett paket ifrån Mivitotal med deras nya tillskott i Mivitotal-familjen! Mivitotal PREMIUM!Förstärkt med extra antioxidandter från frukt och bär. Tusen tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0