Idag är den ingen vanlig dag

Lördag den 13 nov

Jag blir aldrig för gammal för att älska att ställa till med fest och fylla år !

Var uppe med tuppen imorse för att baka ut mitt bröd som jäst i kylen över natten. Lyckades tyvärr bränna motorn i min kitchen aid igår när jag skulle göra degen, suck. (hoppas att jag har en garanti)
Bakade på mjöl ifrån Brunkenbergs bageriet för att få extra protein i brödet vilket ger mer "fluff" och skårpa.


 

Firades av min underbara man med sång och paket till frukost. Fick en varm och skitsnygg vinterjacka i mitt paket. Tack, du är bäst :)

Nu väntar ännu mer fixande inför kvällens fest. Jag älskar att få ställa till med kalas och fixa och laga mat så jag ser fram emot dagen.

KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0