Måndag i London

Måndag den 29 nov

Började min dag med en tidig morgonpromenad i ett mörkt och kallt men väldigt livligt London. Trodde att jag skulle vara ensam ute på morgonen men möttes av gator fyllda av folk som var på väg till jobbet eller ute och joggade.


Big Ben i mörkret


Hade inga höga förväntnigar på frukosten, såg en klassisk engelsk frukost framför mig men möttes av en bra blandad frukost buffe med klassisk engelskt utbud men även färsk frukt, yoghurt och gröt mm. Då engelsmännen inte äter ngn riktig lunch var det skönt att få en ordentlig frukost. Dagens bästa mål tycker jag!

    




Den här frukosten lämnar jag åt engelsmännen :)



Dagen har varit mycket bra men intensiv, massor av intresant information om nya system och teknik.
Snabb fix på hotellet efter konferensen för att sedan äta middag med kollegor och Google på en libanesisk restaurang. Mycket gott och trrevligt.





Nu lite jobb innan jag ska släcka lampan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0