Lyxig eftermiddag

Söndag den 21 nov

Vilken härlig eftermiddag jag haft idag!!!
60 min massage hos "Select travel spa" på Norrlandsgatan 18 var helt fantastiskt skönt, känner mig som en ny människa efter hård knådning. Deras hemsida http://www.selectcollection.se/spa.php
Sist jag fick massage var på "Selma city spa" om jag ska jämföra dessa två ställen så vimmer Selma helt klart.

Ska kolla upp hur massagen som SATS erbjuder är för jag känner att jag måste unna min kropp mer kontinuerlig massage men inte till vilken kostnad som hellst. Någon som har tips på en bra massör??


  

Nu lite jobb i soffan innan min man som varit borta sen i torsdags snart kommer hem, längtar massor efter honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0