Starbucks


Tisdag den 30 nov

Jäklar vad det är kallt och ruggigt i London, ångrar så att jag inte tog min varma nya vinterjacka.
Har bäddat ner mig under täcket nu för att gå igenom dagens mail skörd för att försöka tina upp efter att ha varit ute i ovädret.

En värmande kompis idag har varit min favorit Starbucks :)
Köpte min första takeaway Starbucks latte imorse på väg till kontoret och sedan har jag sprungit ut under dagen för att hämta luft och kaffe.
Visst vore det härligt att få dem till Stockholm men skulle förmodligen inte vara samma sak då.




Kommentarer
Postat av: Rackarungar

Vad kul med london puls o även få träffa greta o company, blir avis jag vill oxå till London , håller med dej med starbuck skulle inte säkert vara samma sak om man hade tillgång jämnt!! Kram malin

2010-12-01 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0