Svårslagen start på veckan

Måndag den 8 nov

Bästa starten på en mörk november vecka fick jag idag alla kategorier.

Startade med ett spinning pass på Hötorget Terese som tidigare höll passet vikarierade så det var grymt bra. Saknar att starta veckan med spinning vilket jag alltid gjorde tidigare men då de bytt instruktör har jag valt att köra på kvällen istället.

Efter passet cyklade jag vidare till Sign Hotell där en SPA morgon väntade tillsammans med mina diggi tjejer och underbara S som bjudit oss,
En lyxig fräsch frukost med mackor, yoghurt med jordgubbar,blåbär och chokladmusli, fruktsallad och juice serverades i en av sviterna högst upp på hotellet.




Frukost på rummet !!



Härlig utsikt över ett kallt Stockholm



Vi fick sedan en 25 min behandling, jag valde en välbehövlig klassisk massage för ryggen. Ger topp betyg till Annika som masserade mig. Skulle gärna gå tillbaka till Selma City Spa på hotell Sign om det inte var så dyrt.


En vanlig måndag på jobbet :) Svårslagen start eller hur ?


Kommentarer
Postat av: MR TV

Man kan ju lätt säga att Mindshare har de snyggaste Diggi-tjejerna i branschen!

2010-11-10 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0