Borta bra men hemma bäst

Lördag den 9 okt

Lyckades komma med ett tidigare plan ifrån Dusseldorf igår så istället för att sitta där och vänta i 2,5 fick jag flyga nästan direkt och landade då 20:30 istället för 22:00.
Skönt att komma hem och få lite fredag kväll :)

Startade dagen med en långfrukost och veckans tidningar för att sedan köra Staffans puls spinning på Stadshagen. Lite nytt upplägg men som vanligt grymt bra.

Dagen bjöd sedan på en tur till Ikea där jag nästan fick panik av alla människor och skrikande barn.
Vi fick med oss en matta hem men vi får se om den passar gick kanske lite för fort pga av alla kaos.
Efter Ikea besöket kände vi bara för att få komma ut och vädret var ju fantastiskt så det blev en promenad i Huvudsta längs med vattnet. Även om det var rätt skönt med 30 grader ute igår när jag lämnade Valencia så måste jag säga att en höstpromenad med H i solen känns mycket bättre.


En mysig paus i solen 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0