I am back !!!!

Måndag den 25 Okt

Dålig uppdatering sista tiden men nu är jag tillbaka efter lite för mycket jobb.

Första morgonen på länge som det blev buss till jobbet då det var riktigt halt ute imorse, gillar det inte men att sätta sig på cykeln kändes inte helt safe. Påväg till jobbet hamnar jag mitt i en cykelolycka en dam spom blir påkörd av en buss...riktigt otäckt.

Då det inte blev cykelt till jobbet fick det bli ett spinning pass efter jobbet. Körde Carros spinning på Stadshagen grymt jobbigt och grymt bra musik. 9 min uppvärmning, 5 st 90 sek intervaller med varierande vila mellan intervallerna sedan en backe, en snabb låt följt av backe för att sedan avsluta med 5 st intervaller. Tjooo vad skönt det var att få börja veckan med ett tufft pass.

Det var Håkans tur att laga middag och idag blev det lövbiff med riven pepparrot, kapris och en lyxig sallad.
 

I helgen besökte vi det nya köpcentrumet "Bromma Blocks" och XXL  sport&vildmark, har aldrig sert en större sportbutik i Sverige massor av varor men tyvärr inte världens roligaste utbud av träningskläder.
De hade dock Nike Lunarglide 2 skorna som jag så gärna vill ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0