Snabb start

Fredag den 29 okt


Nu är det höst bäcksvart ute kl 07:00 !!!

Det blev en sen kväll igår och en tidig morgon idag så jag var rätt trött när jag cyklade till jobbet.
Passade på att tidigt imorse lite snällt fråga killarna på däckverkstan i vårt hus om de kunde pumpa min cykel eller rättare sagt om de kunde göra dagens goda gärning. Självfallet fick jag hjälp och jäklar vilken snabb snart jag fick till jobbet - tack Kungsholmsstrands däckfirma för snabbaste turen till jobbet på länge.


Igår kväll var det middag på Sturehof, mycket trevligt och gott
 
Toastskagen och räksallad var fantastiskt gott.

Gillar att de erbjuder Daim och Plopp till kaffet en perfekt och lagom avslutning på en god middag som fler restauranger borde erbjuda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0