Valencia

Onsdag den 6 okt

Klockan ringde 04:40 imorse för att srax efter kl 05:00 hoppa in i en taxi mot Arlanda för att flyga till Valencia.

Onsdag till fredag ska jag medverka på en sk "whats next" konferens i Valencia tillsammans med kollegor ifrån hela världen.
Har tillbringat min em med några nordiska kollegor och fick en härlig sen lunch på strandpromenaden i solen, 25 grader varmt :)


Räksallad med ost, nötter, päron och senaps dressing var mycket gott


Hade gärna lagt mig en stund på stranden...


Ikväll började konferensen med mingel och dricka för samtliga 150 personer och sedan middags buffe med spansk tema. Tyvärr var maten ingen höjdare är inget större fan av spansk mat, tycker mest att det smakar olja.


Dessa guldfärgade snacks bjöds det på till drinken (vissa herrar såg lite feminina ut runt munnen då dessa lämnade guld färg efter sig)



Självfallet fanns det olika sorters paella på buffen

Imorgon väntar en heldag med olika talare, hoppas på ett mycket givande och inspirerande innehåll som jag kan ta med mig hem.

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0