Strålande höstdag

Söndag den 5 sept

Härlig höstdag med sol och frisk luft gör att man bara vill vara ute idag och njuta :)

Hittade igår en kanon tjänst "massage Stockholm" där du snabbt ser lediga massagetider i om du tex vill boka en masaagetid med kort varsel. Ska bli bättre på att unna mig massage bra för kroppen och ett tillfälle att få koppla av och ta hand om dig själv....behöver jag säga att jag gärna skulle ta en massage idag.
Gå in och kolla vad som finns i din stadsdel.
http://www.massagestockholm.net/default.aspx?sm=Massage&sa=Stockholm


Jag skulle egentligen ha stått på Tjejmilens startlinjen idag men överlät min startplats då vaden inte är hundra och jag vill försöka ta det lite lugnare och jag vet hur kul jag tycker att det är om jag startar och kör då på.
Tänk vad klok man blir på äldre dar.

Önskar alla duktiga tjejer en härlig runda i solen runt Djurgården
Se hela bilden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0