Kosttilskott - Bifiform

Lördag den 9 april




Via "Buzzador" har jag fått möjlighet att testa "Bifiform Balnce", ett kosttilskott som innehåller mjölksyrabakterier.
Fick flera förpackningar som jag delat ut bland vänner och kollegor för att de också ska få testa.

- för dig som vill hålla tarmfloran i balans
- innehåller mjölksyrabakterier som medverkar till en balanserad tarmflora
- bidrar till en bra matsmältning

Som ni vet är jag inte mycket för att stoppa i mig piller utan väljer hellre att få i mig det kroppen behöver genom att äta rikttig mat.
Jag har nu tagit Bifiform i 10 dagar och har känt mig lmycket lugnare i magen men detta kan även bero på att jag bytt ut mycket av mina mjölkprodukter till laktosfria den sista tiden.
När jag stressar mycket säger min mage ifrån direkt och det är därför jag kört laktosfritt.

Jag kommer nog inte att fortsätta med Bifiform efter testperioden ska bli kul att se om mina test kompisar har en annan åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0