Nya snabba pjuck

Måndag den 4 april




Har varit galet trött hela dagen och ett hög tempo hela dagen gjorde inte saken bättre.

I lördags köpte jag nya cykelskor då mina gamla hade gjort sitt, trodde inte att det skulle vara så stor skillnad men det var det. Tjoho vad snbb jag blev :)

Bokade in mig på ett  spinngpass på Stadshagen som jag alltid körde tidigare då jag var riktigt sugen på att köra intervaller har saknat bra intervall upplägg. Och jag blev verkligen inte besviken ikväll Caroline som kör är grym på att lägga upp just intervallpass, tiden bara flyger iväg och det är grymt bra träning.

Vi körde uppvärmning 11 min sedan tre backar innan de var dax för 11 st tuffa intervaller på 90 sek med varierande vila allt från 90 sek, 60 sek, 30 sek och 15 sek. Sög rätt bra i benen när det bara vara 15 sek vila !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0