Oanade krafter

Torsdag den 7 april

Cyklade till jobbet i ösregn strax efter kl 07 i tron om att jag hade bråttom till ett möte kl 8 men upptäcker att jag tagit fel på tiden pga olika tidszoner, klantigt. Sen har dagen fortsatt i ungefär samma tecken....



Trodde inte att jag skulle hinna till Apollos cykelklass men sista mötet blev klart tidigare så jag stressade järnet en sista gång för dagen för att hinna till Hötorget. Helt slut i knoppen hoppade jag upp på spinning cykeln och småpratade med passets stammisar och glömde allt som hänt.



Vet inte vart energin kom ifrån men jag kände mig hur stark som hellst och körde järnet och villle aldrig att det skulle ta slut, en riktigt härlig tränings kick.
Kan dock säga att det var inte lika rolift att cykla hem i stormen, nästan så att jag var tvungen att gå av cykeln när vinden tog tag i cykeln för att inte ramla.

Någon som var väldigt glad över dagens storm var Håkan som drog iväg till Torö för att kita och fick en riktigt bra kväll på sjön.
Jag är dock inte lika glad över att det nu hänger kiteutrustning och torrdräkt i vårt nystädade badrum..en av nackdelarna med att bo i lägenhet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0