Petite France

Lördag den 2 april



Snörade på mig mina MBT skor och tog en promenad till Petite France där de redan var kö kl 8:00.
Köpte med mig nybakade små surdegsfrallor till lördagsfrukosten som jag fixade iordning innan jag väckte min man :)
Ett besök på Le Petite France är ett måste http://www.petitefrance.se/, jag hänger på när som!




Har inte använt mina MBT skor på väldigt länge men efter att nu tagit tag i behandling av min skada ska jag börja använda dem igen då vaden mår bra av dem samt att hållningen tränas.
Var på behandling på Medico i går igen och fick en ordentlig omgång med både el och akupunktur då de sitter ordentligt i musklerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0