Sommrig sallad

Onsdag den 6 april

Promenerade hem ifrån jobbet i solskenet  och passade på att försöka hinna förbi några affärer för att hitta något att ha på mig till en presentation nästa vecka. De var 10% för medlemmar på Stadium hade mer lust att shoppa loss träningskläder där men tog mig ikragen och styrde mot ett säkert kort FilippaK.

Passerade Hötorget precis innan stängning då torghandlarna mer eller mindre halverar sina priser så jag köpte två lådor med jordgubbar som faktiskt var riktigt goda.




Slängde ihop en riktigt lyxig och sommrig fruktsallad med bla mina jordgubbar, lyxade med bröd ifrån "Petite France " och pålägg som parma skinka, kalkon, ägg och färsk basilika.

En riktigt sommrig avslutning på onsdags kvällen!


Petite France underbart goda små frallor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0