Effektiv lördag

Lördag den 9 april

Idag har jag haft en riktigt effektiv lördag med bra träning och jobb.
Vaknade tidigt och passade på att jobba lite efter en lång grötfrukost med tidningen och nyhetsmorgon helt solo i lugn och ro då H är iväg och kitar.

Stack sedan i väg till Stadshagen för att köra lite i gymet innan cykelpuls klassen kl 12.
Full cykelsal och ett stammis gäng som gav järnet till Staffans nya upplägg som var galet bra, 8 min uppvärmning sedan 36 minuter utan vila 6 st varv med 3 min uppför i minst 75% av max puls sedan 3 min tempo i ca 85% av max puls.
Grymt nöjd med min träning och en genomkörare som var väldigt skön när den var över !

Har sedan suttit hemma och arbetat med min presentation som börjar kännas riktigt bra vilket lovar gott inför morgondagen, nöjd över att jag tog mig i kragen och satte mig med detta redan idag och inte imorgon.


En latte i solen hade inte suttit helt fel idag men istället har min kaffemaskin gått varm här hemma. Borde inte dricka så mycket kaffe men någon last ska man väl ha !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0