Landet som älskar trekantsmackor

Torsdag den 8 dec



Dagens sena lunch blev en buffé med olika trekantsmackor jag fattar inte hur engelsmännen klarar en hel dag utan att ta en riktigt lunch utan äter ofta dessa mackor och chips.

Tryckte i mig fyra stycken och ett helt fat med färsk frukt som jag verkligen uppskattade men var vrål hungrig igen någon timme senare. Vad gjorde jag då, jo precis som alla andra köpte godis !

Det är bara att inse att vi har en väldigt sund lunch kultur i Sverige där vi sitter ner tillsammans på kontoret eller går ut och äter något riktigt.

Visst jag slarvar också ibland hemma med lunchen men ser till att få imig något näringsrikt som jag står mig på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0