Att stanna upp och unna sig lite lyx i vardagen

Onsdag den 16 feb

Mår som en prinsessa efter att ha fått ansiktsbehandling med C vitamin och en ordentlig peeling samt färgat fransar och bryn. Hos Studio Hud och Spa på Fleminggatan http://www.studiohud-spa.se/

Då jag trivs bäst med så lite smink som möjligt är färgning av fransar och bryn perfekt, inget smink som behöver tvättas bort vid träning och du ser lite piggare ut.

Ja, det kostar en del att gå till en salong för behandling men jag tycker att man ska unna sig själv lite lyx i vardagen ibland. Att stanna upp ett tag och bara slappna av och njuta ab lugn musik och att bli ompysslad, jag somnar vid flera tillfällen så jag ser det som en liten belöning till mig själv :)




En bukett blommor köpta på Hötorget gör mig glad när jag kommer hem. En enkel sak i vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0