Bra snabbmat-omelett

Onsdag den 23 feb

Efter en heldag inne ville jag bara UT men en promenad i kylan lockade inte särskilt mycket så det blev ett besök på gymet.
Trodde att det skulle vara fullt med folk på SATS Stadshagens vid 19:00 men jag hade fel så jag kunde träna det jag ville utan att behöva vänta på vikter och maskiner. Skönt att det inte är lika fullt med folk som det var direkt efter jul och nyår.
Jag tränade tre olika muskelgrupper bröst, baksida axlar och biceps ett skönt pass i mitt eget tempo.

Till middag blev det snabbmat en omelett med lök,trattkantareller, skinka, tomat och riven parmesanost och en stor god sallad med zukini, avokado och tomat och favoriten pumpakärns olja.

Lyxigt att kunna ta fram torkade trattkantareller som gör omeletten väldigt god och matig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0