Dagens höjdpunkt

Tisdag den 22 feb




Underbara lilla människa:)


Dagens bästa var ett kort men mysigt besök av lilla Melker och min bror, vi tog en kopp kaffe och en semla i vårt cafe.
Det var alldeles för länge sedan jag såg min lilla favorit då tiden bara flyger iväg, måste dra i handbromsen och träffa honom lite oftare då han ger mig så mycket härlig energi :)
Glad över att vi bokade en date redan på fredag igen och då är förhoppningsvis även vår mor med.


Kvällens middag blev enkel då jag plockade fram köttfärsbiffarna som jag gjorde fär någon vecka sedan ur frysen. Värmde biffarna i ugnen för att slippa stekos och slängde ihop en sallad med bla fetaost, zukini, lök, tomat, pumpakärnsolja och nötter. Super gott och enkelt, tänk vad bra det är att göra storkok :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0