Grym avslutning och en bra början på veckan

Måndag den 21 feb


Efter gårdagens vila var mina ben väldigt spinning sugna riktigt längtade till kvällens spinning pass som jag ogärna missar.
Härligt känsla att få trycka på med ett stort leende på läpparna och känna hur energin sprutar, vilken avslutning på dagen och början på veckan.
Gillar upplägget på passet som är mycket styrka blandat med intervaller i två olika block, tiden fullkomligt flyger iväg.

Kvällen blev inte sämre när H ringer medans jag väntar på bussen hem och säger att jag ska skynda mig hem för maten är snart klar. Kom hem till ett dukat bor där det bjöds på lövbiff med pepparrot och en härlig sallad :)



Massor av riven pepparrot ska det vara....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0