Halv åtta hos Emma...

Tisdag den 15 feb



Ett av mina favorit TV program är "halv åtta hos mig" där de ofta tillagas roliga och inspirerande recept som inte är allt för krångliga.
De bästa recepten ifrån säsong 2,3 och 4 är nu samlade i en kokbok  med namnet "halv åtta hos mig",  Såg att den finns på bokrean som börjar nästa vecka för 99 kr.

Jag hade möte med TV4 imorse och fick då ett exemplar av boken :)
Har längtat hela dagen efter att få sätta mig i soffan och bläddra i boken, älskar kokböcker :)





Återkommer om jag hittar något bra tips till er.




Kommentarer
Postat av: LottaD

Du kan söka till programmet nu... Kram Lotta

2011-02-22 @ 12:49:09
URL: http://blogg.mama.nu/mamma68/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0