Indisk d&d

Fredag den 10 feb

Igår avslutade jag en galet full dag på jobbet på absolut bästa sätt genom att möta upp två fina vänner Caroline och Marie för en middag eller som vi kallar det när vi ska ses "date & dinner"

Vi sågs på "Bebe" på Rörstrandsgatan och åt en super god middag och hade en mycket trevlig torsdag kväll.
Från menyn kunde du tex välja olika kött/fisk/fågel alt och sedan plocka ihop vilka tillbehör du ville ha till, sånt gillar jag. Mitt val blev tandoori kyckling, rostadegrönsaker, raita och nanbröd en mycket bra val som gjorde mig proppmätt. http://bebesthlm.se/






Har skapat en ny kategori som heter "restaurang tips" där jag tänkte samla alla inlägg som handlar om just restauranger. Får ofta frågan om tips på bra restauranger i Stockholm förhoppningsvis kan detta vara till lite hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0