jag ser det snöar...

Fredag den 11 feb


Kungsholmsstrand imorse kl 06:00

Vinter igen, total kaos i Stockholm med inställda bussar.
Planen var att ta 06.00 bussen imorese men efter att ha väntat i över 10 min stannade en snäll herre sin bil och talade om att de just sagt på radion att alla bussar var inställda.
Vågar knappt erkänna att jag ändå njöt lite när jag pulsade till tunnelbanan i mina favorit Sorell kängor, varm mössa och skidjacka med Lisa Miskoskys nya skiva i lurarna, älskar att få klä mig i varma sköna kläder.

Då jag kom senare än planerat till gymet imorse körde jag mitt benpass som blev en bra genomkörare för benen.
Hade först tänkt testa cykel & core passet men kom på tok för sent.

Glad över att jag har färdiga pass från PT träningen som jag kan ta fram och träna effektivt även när jag har ont om tid.


Har ni inte laddat hem Lisas nya skiva så gör det bra musik och en riktigt cool tjej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0