Semel fika

Onsdag den 23 feb

Efter ett möte imorse har jag suttit hemma och jobbat hela dagen för att kunna fokusera 100% på saker som måste bli klart. Tråkigt utan kollegor men väldigt effektivt så jag är oerhört nöjd med min dag.

Håkan kom hem med en låda semlor ifrån Thelins, en minisemla till frun och en stor till mannen i huset.
Är inget större fan av semlor men en liten rackare kan vara gott till kaffet och idag var det mysigt att få lite sällskap en stund. Redan två semlor den här veckan och jag som brukar vilja vänta till fettisdagen.

Förra året fanns stans bästa semlor hos Lux dessert & choklad och på Kungsholmen var Petite France vinnare enligt dnpåstan. Vem blir årets vinnare ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0