Löparlåtar

Söndag den 6 feb



Laddade ipoden med några nya löparlåtar och gav mig iväg på en runda på nästan isfria gator.  Brukar inte springa med musik men solskenet ute gjorde att jag även kände för peppande musik och tog därför musiken med mig ut.

Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar lurarna i öronen eller inte men idag var det riktigt bra. Ett stort plus är min mössa som jag kan dra ner över öronen så att lurarna inte trillar ut :)
Någon som har tips på bra lurar för löpning ?

Här kommer låtarna som jag la till i min "löparlista" idag

More - Usher
Mikrofånkåt - September
Hold it agains me - Britney
Back 2 life - Etype
Indestructible - Robyn
Raise your glass - Pink
F**ing perfect - Pink
Monday Morning -  Melanie Fiona
Resuscittate me - September

Alla låtarna kommer inte att få vara kvar min löpar spellista konstaterade jag efter rundan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0