Varm morgon

Tisdag den 8 feb




Imorse blev det Bikram Yoga på Perfection tillsammans med en kollega, en väldigt härlig start för kroppen och knoppen. Kändes väldigt skönt att få gå in i värmen när snön och kylan kom tillbaka imorse.

Vi var endast 5 personer på klassen så man behövde absolut inte trängas och instruktören hade full koll på oss och rättade om vi gjorde fel.
Det var första gången som jag körde på Perfection har tidigare bara kört Bikram Yoga på DuCalme.
Perfection var helt ok dock inte alls samma värme och fräscha lokal och inte samma avslutning som på DuCalme där du får en kall liten handduk och färskfrukt efter passet.

Gillar dock inte bemötandet på DuCalme och Perfection ligger mycket närmare mitt jobb så jag kan tänka mig att fortsätta att gå hit.
Söta Jennifer på jobbet gav mig ett presentkort så jag har 3 gånger att använda gratis på Perfection under feb, lyxigt.

Var lite besviken på värmen imorse då jag inte alls svettades som tidigare men oj vad min kropp har mått bra idag den behövde få sträcka på sig ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0