Aj aj aj

Tisdag den 11 jan

Igår kväll körde jag och Håkan ett "crossfit" pass ihop för första gången på SATS, vi körde cirkelträning med bla upphopp på brädor, armhävningar på stång, utfalls hopp, rotation med hantar ja en massa olika övningar.

Jag tyckte inte att passet var särskilt jobbigt men detta fick jag äta upp att jag sa igår för aj aj vad det känns i mina ben idag, både fram och baksida lår. Helt klart muskler som man inte använder i sin vanliga träning så gamla hederliga övningar sätter sina spår.
Kommer helt klart att byta ut min vanliga styrketräning mot ngt crossfit eller shape pass för lite variation i träningen.

Det var kul att träna ihop vilket vi aldrig gör annars och båda två grinar lite illa när vi ska ta oss upp ur soffan. härligt med träningsvärk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0