Årets bästa pass

Lördag den 8 jan




Körde det bästa spinningpasset för i år på SATS Stadshagen i dag vid lunch, ett fullbokat cykelpuls pass med 8 min uppvärmning, 25 cykling non stop upplagt på 6 varv med  2,5 snabb cykling sittande följt av 2,5 min stående tungt på ca 80-85% av max puls. Sedan aktiv vila 3 min för att avsluta med 8 min uppdelat på 3 nivåer 70,80 och 90% av max. Tjohooo vad vi körde och hade grymt roligt !!!!

Lunch hemma och lite present bakning igen till kvällens middag hos vänner i Uppsala

Kommentarer
Postat av: kusin elin

Huvva! bara bilden på spinningcyklarna gör ont i min lilla blåmärksrumpa! Körde spinning igår, och det känns idag..

2011-01-15 @ 09:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0