Bröllop och kalas

Torsdag den 6 jan

Då var man tillbaka i verkligheten och vardagen igen efter en fantastisk resa, ska berätta mer om vår resa senare idag.

Igår firade mina föräldrar sin 40 åriga bröllopsdag (rubinbröllop) och det ville vi ju självklart fira.
Vi mötte upp dem vid Hötorgshallen där vi handlade massor av skaldjur hummer, havskräftor, krabbklor och räkor. Gillar verkligen Hötorgshallen och de olika handlarna kommer att bli många fler besök hit i år.

Håkan och jag tog sedan med dem till Anglais för ett glas skumpa till damerna och en öl till herrarna innan vi åkte hem till min bror med familj.


Kan det bli bättre en onsdag kväll!!!


Lilla Melker fyllde år medans vi var iväg så jag och Håkan uppvaktade honom igår med tårta och paket.
Jag fick äntligen använda min tågbakform som jag köpte för att göra Melkers första födelsedags tårta, gjorde vanlig saftig sockerkaka och garnerade med godis.
Fick massa ideer igår så nästa tårta kommer att se annorlunda ut, choklad doppade vagnar, grädde, maränger mm.




Tack mamma och pappa för ett fantastisk god middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0